Dag 5 - Reisverslag uit Blitterswijck, Nederland van Louisa - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Blitterswijck, Nederland van Louisa - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Louisa

Blijf op de hoogte en volg Louisa

02 Mei 2018 | Nederland, Blitterswijck

Zon wind koud , het begint te wennen. Vandaag staat er ruim 70km. op het programma en weer een stukje door België. Kom nu wat meer fietsers tegen wat het wat leuker maakt. In Budel Knooppunt route verlaten en de paddestoel gaan volgen. Wilde in Valkenswaard op de markt uikomen! Dat is gelukt. Was weer even terug in de tijd toen ik hier mijn opleiding ziekenverzorgenden volgde. Alle avonden stappen alle feestjes en natuurlijk ook studeren

  • 03 Mei 2018 - 19:53

    Anja:

    Hoi Louisa,

    Zo te lezen gaat het helemaal goed met jou. Ik vind het knap, iedere dag zoveel kilometers. Kees en ik hebben gisteren bijna 50 km gefietst en daar moeten ik en mijn billen wel een paar dagen van bij komen.
    De weersvoorspellingen zien er goed uit. Morgenochtend wordt, denk ik, nog even doorbijten. Maar daarna komen er een aantal hele mooie dagen aan.
    Heel veel fietsplezier. En ik vind het leuk om je verslagjes te lezen.

    Groetjes, Anja en Kees.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Blitterswijck

Mijn eerste reis

Fietsen

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2018

Dag 10

09 Mei 2018

Dag 9

09 Mei 2018

Dag 9

02 Mei 2018

Dag 5

01 Mei 2018

Dag 4
Louisa

Actief sinds 15 April 2018
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 2871

Voorgaande reizen:

15 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: